FAQ


 

Hvad skal vi vælge?
     Drabsafdelingen   Assistancemelding
Røveri 
  Assistancemelding
Drab

Spillet skal foregå i dagstimerne

Spillet skal foregå om aftenen

Formålet med spillet er underholdning
 

Formålet med spillet er teambuilding/samarbejdsøvelse
 

Ledsagere eller kunder deltager

 
 
Generelt
 
  Hvor mange personer kommer I?
Drabsafdelingen (standardudgave): 2 aktører.
Assistancemelding Drab (standardudgave): 1 instruktør.
Assistancemelding Røveri (standardudgave): 2 aktører.
 
  Hvilket tidspunkt er bedst at starte? 
Drabsafdelingen:
Kan gennemføres hele døgnet, f.eks. før eller efter en middag.
Normalvis anbefaler vi start senest kl. 21.00.

 

Assistancemelding Drab:
Fungerer bedst i dagstimerne og til arrangementer uden alkohol.

 

Assistancemelding Røveri:

Kan gennemføres hele døgnet f.eks. før eller efter en middag.
Normalvis anbefaler vi start senest kl. 21.00.

 
  Hvor mange deltagere kan vi være?
Drabsafdelingen:
Op til 80 deltagere pr. spil.
Mulighed for op til ca. 400 deltagere.

 

Assistancemelding Drab:
Op til 30 personer pr. spil.
Mulighed for op til ca. 160 deltagere.

 

Assistancemelding Røveri:
Mulighed for op til ca. 200 deltagere.

 
  Hvor mange hold bliver vi inddelt i?
Drabsafdelingen:
0-40 personer: 1-4 hold
41-80 personer: 5-8 hold

 

Assistancemelding Drab:
3 hold pr. spil

 

Assistancemelding Røveri:
0-40 personer: 1-4 hold
41-80 personer: 5-8 hold

 
  Kan vores engelsktalende kollegaer deltage?
Ja! Vi kan lave alle spil på både dansk og engelsk.
 
 
De fysike rammer
 
  Hvilke lokaler skal bruges?
Drabsafdelingen:
1 plenumlokale med plads til alle og med plads til projektor og lærred
2 yderligere lokaler / steder
1 gerningssted
1 udendørs parkeringsplads til bil

 

Assistancemelding Drab:
1 plenumlokale med plads til alle og med plads til projektor og lærred
2 yderligere lokaler / steder

 

Assistancemelding Røveri:

1 plenumlokale med plads til alle og med plads til projektor og lærred
2 yderligere lokaler / steder
1 parkeringsplads til pengetransport

 
  Kan vi lave det udendørs?
Drabsafdelingen:
Spillet gennemføres bedst indendørs, da der skal være adgang til PC samt projektor og lærred,
men dele af spillet foregår og kan evt. foregå udendørs.

 

Assistancemelding Drab:
Spillet gennemføres bedst indendørs, da der skal være adgang til PC samt projektor og lærred,
men dele af spillet kan evt. foregå udendørs.

Assistancemelding Røveri:

Spillet gennemføres bedst indendørs, da der skal være adgang til PC samt projektor og lærred,
men dele af spillet foregår og kan evt. foregå udendørs.

 
  Skal I ind i lokalerne først?
Drabsafdelingen:
Vi vil meget gerne stille nogle af vores ting op i nogle af lokalerne inden vi starter.
Vi er selvfølgelig påpasselige med at deltagerne ikke “opdager” os.

 

Assistancemelding Drab:
Ikke nødvendigvis.

 

Assistancemelding Røveri:

Vi vil meget gerne stille nogle af vores ting op i nogle af lokalerne inden vi starter.
Vi er selvfølgelig påpasselige med at deltagerne ikke “opdager” os. 

 
 
Bestilling
  
  Hvordan bestiller jeg?
Du kan bestille her eller ringe på 70 227 1-1-2.
 
  Kan vi få tilsendt en bekræftelse?
Selvfølgelig. Vi sender altid bekræftelse efter vi har behandlet din bestilling.
  
  Hvornår skal vi betale?
Vi sender en faktura til kontaktpersonens email inden arrangementet. Den er til forfald ca. 1 uge før arrangementet.
 
  Kommer der nogle skjulte ekstra omkostninger?
Nej! Den samlede pris vil stå på din ordrebekræftelse.
 
  Skal I se stedet inden arrangementet eller skal vi holde et planlægningsmøde?
Det er som udgangspunkt ikke nødvendigt at se stedet før dagen.
I 95% af alle tilfælde, har vi ikke møder inden arrangementet, men klarer tingene via telefon og email.
Ønskes et møde klarer vi også den, men fakturerer dig for vores kørsel.
Du er også velkommen hos os til lige så mange planlægningsmøder du ønsker.
 
 
På selve dagen
 
  Hvad er min rolle som bestiller under spillet?
Du kan deltage på lige fod sammen med dine kollegaer.
 
  Hvad skal vi forberede forud for arrangementet?
Vi medbringer alt til selve spillet. 
Lokaler iht. aftale / behov.
Projektor og lærred.
 
  Hvor lang tid inden start kommer I?
Vi ankommer senest 45 min. før start, men aftaler dette fra gang til gang.
 
 
 

Vidste du det er indsatte, der pakker dele til vores spil?

Kriminalitet betaler sig som bekendt ikke... Vi er glade for at samarbejde med Kriminalforsorgen, hvor vi får pakket en række delelementer til vores spil - blandt andet i Odense Arresthus.

 

 

DINNERGAMES A/S laver Danmarks bedste og mest gennemførte Murder Mystery spil til virksomheder.

DINNERGAMES er et produkt fra:

LykkeCo_logo

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

ANDRE PRODUKTER VI TILBYDER

 

UTRADITIONEL TEAMBUILDING
Charity-teambuilding.com

  PLAY WITH YOUR MIND
Inventorlab.dk

GØR-DET-SELV AKTIVITETER  
Teambuildinginabox.dk 
 

BESØG OS PÅ FACEBOOK

 

KONTAKT OS

 

HVERDAGE KL. 9-15
+45 70 227 1-1-2

VI ER HURTIGE PÅ MAILEN 
mail@lykkeco.dk

SKAL VI DRIKKE KAFFE?
Besøg os
Vi leverer i hele landet! 

 

© Copyright 2007-2017 DINNERGAMES A/S - et produkt fra Lykke & Co. A/S  |  Alle rettigheder forbeholdes